Sportovní marketing na sociálních sítích – Kristýna Pochopová
Kristýna Pochopová
Bakalářská práce
Sportovní marketing na sociálních sítích
Marketing of sports on social media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem na sociálních sítích se zaměřením na týmy americké Národní basketbalové asociace. Teoretická část bakalářské práce je věnována popisu pojmů souvisejících s tématem. Konkrétně marketingu a jeho odvětvím - digitálnímu a sportovnímu. V praktické části je provedena stručná analýza nejpoužívanějších sociálních sítí NBA klubů následovaná podrobnějším rozborem …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing of sports on social media focusing on the teams of the American National Basketball Association. The theoretical part of the thesis is devoted to the description of the concepts related to the topic. Specifically, to marketing and its branches – digital and sports. In the practical part there is a brief analysis of the most used NBA clubs’ social networks followed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12681
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. František Hašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Sportovní marketing na sociálních sítích
Vít Hanuš -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2021
Kohout, J.
1. 6. 2021