Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma – Markéta FILOVÁ
Markéta FILOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
The Analysis of Using Tools of Product Placement, Sponzoring and Advertisement of Company Tescoma
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat využívání product placementu, sponzo-ringu a reklamy ve firmě Tescoma. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Hlavním úkolem teoretické části je seznámení s marketingovou komunikací. Velký důraz je pak kladen na pojem product placement, na jeho formy, historii a právní úpravu. Dalším pilířem teoretické části je poté sponzoring, jeho …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the use of product placement, sponsor-ship and advertisement of company Tescoma.. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The main aim of the theoretical part is to introduce marketing communicati-on. The stress is then put on the term product placement, on it´s types, history and legislati-on. Another pillar of the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILOVÁ, Markéta. \textit{Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/3feofu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FILOVÁ, Markéta. Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová