Deti a reklama: Vplyv reklamy na deti – Michaela Grancová
Michaela Grancová
Bachelor's thesis
Deti a reklama: Vplyv reklamy na deti
Děti a reklama
Anotácia:
Bakalářska práce se věnuje problematice vlyvu reklamy na děti. V prnvní části práce je blíž představeno teoreticke zázemí této témy jako jsou pojmy marketing, reklama a děti. čitatel je také uveden doproblematiky díky již uskutečneným studiím. Praktická část pozostáva z rozhovoru s řiditelem marketingu pro čokoládu z Kraft Foodsa z vlastního výskumu. Výskum je založený na dotazníku, který je určen …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of the impact of advertising on children. The first part of the thesis presents teoretical beckground of this subject as are terms as marketing, advertising and children. The reader is also reffered to the issue because of already completed studies. Practical part contains of the interview with director marketing of chocolate CZ/SK from Kraft Foods and of …viacAbstract:
Bakalárska práca sa venuje problematike vplyvu reklamy na deti. V prvej časti práce je bližšie predstavené teoretické zázemie tejto témy ako sú pojmy marketing, reklama a deti. Tiež je čitateľ uvedený do problematiky vďaka už uskutočneným štúdiám. Praktická časť pozostáva z rozhovoru s riaditeľom marketingu čokolády z Kraft Foods a z vlastného výskumu. Výskum je založený na dotazníku, ktorý je určený …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedúci: Radek Tahal
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36016
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko