Marek Blaschke

Master's thesis

Analýza nákupního prostředí vybrané společnosti na maloobchodním trhu

Shopping Environment Analysis of the Selected Company on the Retail Market
Abstract:
Tato diplomová práce řeší problematiku jednotné úrovně poboček jedné společnosti. Tato problematika zahrnuje dodržování vyzkoušených postupů na všech pobočkách, stejně tak jako svědomitá práce a chování zaměstnanců. Ke zjištění úrovně vybraných poboček byla vybrána kvalitativní metoda mystery shopping, kdy byly jednotlivým prodejnám přiřazeny scénáře, dle kterých byly udělovány body. Prodejny byly …more
Abstract:
This thesis addresses the issue of a unified level of branches within one company. This issue includes the adherence to established procedures at all branches, as well as conscientious work and behavior of employees. To determine the level of selected branches, a qualitative mystery shopping method was chosen, where individual stores were assigned scenarios based on which points were awarded. The stores …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2024
  • Supervisor: Markéta Zajarošová
  • Reader: Aleš Kubíček

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme:
Marketing a obchod