Bc. Aigerim Abdrakhmanova

Bachelor's thesis

Marketér jako profese. Profesionální kompetence marketéra

Marketer as profession. Professional Competencies of a Marketer.
Abstract:
Bakalářská práce je věnována profese marketéra, která je spojena s marketingem. Marketér převážně pracuje s marketingovými nástroji. Hlavním cílem bakalářské práce je popis náplně práce profese marketér, zhodnocení kompetencí marketéra, postavení marketéra v organizaci podniku s důrazem na situaci této profese v Kazachstánu. V praktické části je provedena analýza práce marketérů v Kazachstánu. V závěrečné …more
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to the profession of a marketer that is associated with marketing. Marketer mainly works with marketing tools. The main aim of the thesis is the description of the job profession Marketer, assessment of competencies marketer, a marketer position in the organization with the main emphasis on the situation of the profession in Kazakhstan. In the practical part is analysed the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication