Marketér jako profese. Profesionální kompetence marketéra – Bc. Aigerim Abdrakhmanova
Bc. Aigerim Abdrakhmanova
Bachelor's thesis
Marketér jako profese. Profesionální kompetence marketéra
Marketer as profession. Professional Competencies of a Marketer.
Abstract:
Bakalářská práce je věnována profese marketéra, která je spojena s marketingem. Marketér převážně pracuje s marketingovými nástroji. Hlavním cílem bakalářské práce je popis náplně práce profese marketér, zhodnocení kompetencí marketéra, postavení marketéra v organizaci podniku s důrazem na situaci této profese v Kazachstánu. V praktické části je provedena analýza práce marketérů v Kazachstánu. V závěrečné …moreAbstract:
Bachelor thesis is devoted to the profession of a marketer that is associated with marketing. Marketer mainly works with marketing tools. The main aim of the thesis is the description of the job profession Marketer, assessment of competencies marketer, a marketer position in the organization with the main emphasis on the situation of the profession in Kazakhstan. In the practical part is analysed the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n3lgs/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil