Bc. Aigerim Abdrakhmanova

Bakalářská práce

Marketér jako profese. Profesionální kompetence marketéra

Marketer as profession. Professional Competencies of a Marketer.
Anotace:
Bakalářská práce je věnována profese marketéra, která je spojena s marketingem. Marketér převážně pracuje s marketingovými nástroji. Hlavním cílem bakalářské práce je popis náplně práce profese marketér, zhodnocení kompetencí marketéra, postavení marketéra v organizaci podniku s důrazem na situaci této profese v Kazachstánu. V praktické části je provedena analýza práce marketérů v Kazachstánu. V závěrečné …více
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to the profession of a marketer that is associated with marketing. Marketer mainly works with marketing tools. The main aim of the thesis is the description of the job profession Marketer, assessment of competencies marketer, a marketer position in the organization with the main emphasis on the situation of the profession in Kazakhstan. In the practical part is analysed the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace