Ing. Michaela Nováková
Bakalářská práce
Vývoj reklamy firmy Baťa
The Development of Advertising of Baťa’s company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o porovnání reklamní činnosti (respektive marketingové komunikaci) firmy Baťa v první polovině dvacátých let a v současnosti. Práce se věnuje každému nástroji marketingové komunikace separátně a snaží se definovat, zda-li by firma Baťa mohla být úspěšná na současném trhu i při použití metod, které využívala v minulosti. Z této myšlenky byla formulována hypotéza, kterou …víceAbstract:
The dissertation is about the comparison of advertising acitivity (to be more specific marketing communication) of Baťa before year 1050 and nowadays. The work examines every marketing communication tool separately. The work also tries to define whether Baťa company would be still successful if it would apply the advertising methods used in the past. From this idea he hypothesis is formulated. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y4gfb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ