Ing. Michaela Nováková

Bachelor's thesis

Vývoj reklamy firmy Baťa

The Development of Advertising of Baťa’s company
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o porovnání reklamní činnosti (respektive marketingové komunikaci) firmy Baťa v první polovině dvacátých let a v současnosti. Práce se věnuje každému nástroji marketingové komunikace separátně a snaží se definovat, zda-li by firma Baťa mohla být úspěšná na současném trhu i při použití metod, které využívala v minulosti. Z této myšlenky byla formulována hypotéza, kterou …more
Abstract:
The dissertation is about the comparison of advertising acitivity (to be more specific marketing communication) of Baťa before year 1050 and nowadays. The work examines every marketing communication tool separately. The work also tries to define whether Baťa company would be still successful if it would apply the advertising methods used in the past. From this idea he hypothesis is formulated. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2012
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní