Spielerische Aktivitäten im DaF für den Schulunterricht – Bc. Annemarie Kuřeová
Bc. Annemarie Kuřeová
Master's thesis
Spielerische Aktivitäten im DaF für den Schulunterricht
Playing activities in German as foreign language in the school
Abstract:
This master thesis is focused on playing activities for teaching German as a foreign language. The theoretical part deals with the Common European Framework of Reference for Languages, sets conception of education based on the Framework of Reference, describes how the teaching in the classroom is supposed to look like and last but not least this master thesis is focused on playing activities themselves …viacAbstract:
Tato diplomová práce se věnuje aktivizačním metodám ve výuce němčiny jako cizího jazyka. Teoretická část se zabývá Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky, nastiňuje koncepci Rámcového vzdělávání, popisuje, jak by měla vypadat vyučovací hodina, a v neposlední řadě je pozornost věnovaná samostatným aktivizačním metodám. V praktické části jsou konkrétní ukázky jednotlivých činností, které obsahují …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jmwnf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedúci: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Kovář, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in German Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Negotiating the European Multiannual Financial Framework. An assesment of Germany and Poland in the light of Two Level Games
Hanna Petronella Pors -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ