Bc. Lenka Říhová

Diplomová práce

Využití projektové výuky k informovanosti žáků základní školy v oblasti problematiky genderu

Using of the project method to inform pupils in primary school about the sphere of gender issues
Anotace:
Tato práce se zabývá v dnešní době aktuální a neméně diskutovanou problematikou genderu, vnímání genderových rolí a stereotypů. Více se zaměřuje na prostředí školy a genderově citlivé výuky. Cílem práce je zjištění stavu vědomostí a postojů a zároveň zvýšení informovanosti žáků a žákyň vyšších ročníků základních škol v této oblasti prostřednictvím projektové výuky.
Abstract:
This paper is concerned with a current and very often discussed topic of gender, perceptions of gender roles and stereotypes. It is targeted especially at the school environment and gender-sensitive lessons. The aim of the paper is to find out the state of knowledge and attitudes of pupils from higher grades of ground schools in this area through the project method.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedoucí: RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Jitka Slaná Reissmannová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta