Public relations občanského sdružení IZAP – Bc. Sylvie ZVONAŘOVÁ
Bc. Sylvie ZVONAŘOVÁ
Diplomová práce
Public relations občanského sdružení IZAP
Public Relations of Civic Associations IZAP
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout plán komunikačních aktivit PR v neziskové organizaci IZAP. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část di-plomové práce obsahuje základní rozdělení neziskového sektoru, úvod do problematiky corporate identity, public relations a marketingového výzkumu. Praktická část je věnována představení organizace IZAP, dále je popsán přehled všech …víceAbstract:
This thesis has the ambition to present an outline of communication activities of the PR section in IZAP, a non-profit organization. The thesis is divided into three parts: theoreti-cal, practical and project discussion. The theoretical part of this work consists of the dra-wing of an elementary scheme that maps non-profit business sector, of an introduction to the problematics of corporate identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18504
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZVONAŘOVÁ, Sylvie. Public relations občanského sdružení IZAP. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Řízení netržních a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková