Matematická gramotnost v primární škole – Marie Kuncová
Marie Kuncová
Diplomová práce
Matematická gramotnost v primární škole
Numeracy in the primary school
Anotace:
Tato diplomová práce je inspirací či návodem k vytvoření matematické pohádky a jejímu použití v praxi, konkrétně ve třetím ročníku základní školy. Jejím cílem je vytvořit úlohy a aktivity, které by formou pohádky napomáhaly zvyšování úrovně matematické gramotnosti žáků primární školy. Tyto úlohy a aktivity ověřit s žáky v praxi a zjistit jejich vliv na vztah žáků k matematice. Při vytváření pracovních …víceAbstract:
This dissertation is inspiration or instruction how to create mathematical fairy tale and her application in practice, specifically in third grade of elementary school. It aims at creation questions and activities, which will increase level of numeracy of pupils at elementary school, thanks to the mathematical fairy tale. Main reason of this dissertation is to test that questions and activities in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaroslav Perný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kuncová, Marie. Matematická gramotnost v primární škole. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Adéla Hekerlová -
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Anna Čančarová -
Netradiční metody výuky matematiky na 1. stupni základní školy pro žáky se specifickými poruchami učení a chování.
Gabriela Látalová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Vzdělávání žáků s Downovým syndromem v oblasti matematiky s využitím výukové metody dle Netty Engels (muzikoterepie ve výuce matematiky)
Zuzana HLAVÁČKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Aktivizující metody v hodině matematiky na druhém stupni základní školy
Lucie Schwarzová -
Matematická gramotnost a její dopad na administrativní gramotnost: zpracování žádosti o příspěvek na bydlení
Eliška CEMPÍRKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva