Libor MINAŘÍK

Bakalářská práce

Marketingové řízení v Pivovaru Černá Hora, a. s.

Marketing management of company Pivovar Černá Hora, a. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové řízení pro malé a střední organizace, konkrétně na marketingové řízení Pivovaru Černá Hora, a. s. Práce obsahuje pojmy marketing, marketingové řízení, marketingová distribuce a marketingová komunikace. Ve firmě Pivovar Černá Hora, a. s. se zabývám marketingovým mixem, SWOT a PEST analýzou.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing management for small and medium-sized organizations. The thesis defines marketing management of company Pivovar Černá Hora, a. s. and the main parts deal with the definitions of marketing, marketing management, distribution of marketing and marketing communication. There is an analysis based on mar-keting mix, SWOT and PEST analyses of company Pivovar Černá …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 22294

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MINAŘÍK, Libor. Marketingové řízení v Pivovaru Černá Hora, a. s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika