Bc. Jana Čejnová

Diplomová práce

Přípravná třída jako významná intervence v předcházení deficitů dílčích funkcí

Anotace:
Práce hovoří o školní zralosti a připravenosti ovlivňující úspěšnost vzdělávání u dětí se sociálním znevýhodněním, etiologii a výskytu dílčích funkcí a edukačním systému v České republice se zaměřením na přípravné třídy. Tyto poznatky jsou zpracovány a analyzovány v praktické části výzkumného šetření, kde bylo cílem ověřit efektivnost práce přípravných tříd v rámci rozvoje dílčích funkcí a schopností …více
Abstract:
The thesis deals with school maturity and preparedness affecting successfulness of teaching in socially disadvantaged children, ethiology, prevalence of partial functions and educational system in the Czech Republic with the focus on preparatory classes. These findings were compiled and analysed in the practical part of the research, the objective of which was to validate the effectiveness of preparatory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 5. 2006
  • Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta