Ing. Ekaterina Mochalova

Bakalářská práce

Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě

Woman as sex object in the contemporary Czech advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podrobnou charakteristikou postavení žen v reklamě, popisuje její vznik a vývoj v různých etapách, a taky druhy zaměření. První část se zabývá historií reklamy. V druhé částí je analyzován vývoj obrazu žen v reklamě. V závěrečné části se práce věnuje konkrétním případům reklam produktů, ve kterých vždy figuruje žena.
Abstract:
This thesis deals with the detailed characteristics of women in advertising, describes the emergence and development at various stages, and also the types of focus. The first part discusses the description of the history of advertising. In the second part is an analysis of development image of women in advertising. In the final part of my work, I gave specific instances of advertising products, in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní