Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě – Ing. Ekaterina Mochalova
Ing. Ekaterina Mochalova
Bakalářská práce
Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě
Woman as sex object in the contemporary Czech advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podrobnou charakteristikou postavení žen v reklamě, popisuje její vznik a vývoj v různých etapách, a taky druhy zaměření. První část se zabývá historií reklamy. V druhé částí je analyzován vývoj obrazu žen v reklamě. V závěrečné části se práce věnuje konkrétním případům reklam produktů, ve kterých vždy figuruje žena.Abstract:
This thesis deals with the detailed characteristics of women in advertising, describes the emergence and development at various stages, and also the types of focus. The first part discusses the description of the history of advertising. In the second part is an analysis of development image of women in advertising. In the final part of my work, I gave specific instances of advertising products, in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s0d2a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové stereotypy v rozhlasové publicistice. Případová studie pořadu Českého rozhlasu Plus Den podle.
Daniela PEŠKOVÁ -
Genderové stereotypy v reklamě a jejich regulace dle českého práva
Leona Kroupová -
Genderové stereotypy v reklamě
Alena BLAUDEOVÁ -
Gender a reklama v ČR
Lucia Petroniová -
Semiotic Analysis of Media Discourse: Analysis of Gender in Selected British and Slovak Television Commercials
Veronika BABJÁKOVÁ -
Reklama a genderová stereotypizace
Zlata Dědková -
Motivy židovství v poezii Michala Flacha a Zena Kaprála
Markéta Hošíková