Ildar Baytimerov

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníka podniku z oblasti cestovního ruchu

Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníka Garni hotelu Svitavy. Teoretická část bude obsahovat pojmy z oblasti cestovního ruchu, služeb, zákazníků a měření spokojenosti zákazníků. Dále se budu zabývat vymezením a charakteristikou zkoumaného hotelu, na základě dotazníku zjistí současný stav spokojenosti zákazníků a navrhnu patřičná řešení pro zlepšení současné i budoucí situace.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the customer satisfaction of Garni Hotel Svitavy. The theoretical part will include concepts of tourism, services, customers and customer satisfaction measurement. Next, I will deal with the definition and characterization of the hotel under study. Based on the questionnaire I will find out the current state of customer satisfaction and propose appropriate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/3gh1j6/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.