Návrh naučné stezky na Žďáru u Rokycan. – Bc. Jan FREYLACH
Bc. Jan FREYLACH
Diplomová práce
Návrh naučné stezky na Žďáru u Rokycan.
Project of education trail at Žďár u Rokycan.
Anotace:
Návrh naučné stezky na Žďáru u Rokycan se zabývá charakteristikou tohoto území a vlastním návrhem realizace. Stezka je určena především pro studenty středních škol, kteří zde mohou poznávat přírodu mimo školní lavice. Své si zde najde i široká veřejnost, které poslouží k poznání zdejších krás přírody. Komplexní zpracování lokality lze použít též jako podklad pro průvodcovskou publikaci nebo pro návštěvníky …víceAbstract:
The concept of the educational trail on Žďár u Rokycan is focused on characteristic of this area and realization itself. The educational trail is intended first of all for high school students, who can meet there the landscape and nature outside the classroom. Also the wide public finds there interests, that serve to knowledges of natural beauty. The complete description of the locality can be also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Vágnerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FREYLACH, Jan. Návrh naučné stezky na Žďáru u Rokycan.. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Bi-Tv
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní sešit k výuce Jihomoravského kraje pomocí interaktivní tabule
Alena Brulíková -
Dějiny Rokycanska v naučných stezkách
Jan VOTÝPKA -
Biodiverzita jakožto klíč k určení hodnoty přírody? Kritická analýza konceptu biodiverzity v kontextu biologie ochrany přírody
Ludvík Mauer -
Vzájemný vztah dějin biologie a ochrany přírody v českých a německých zemích v 18. a 19. století
Soňa Kubešová -
DNA barcoding jako nástroj ochrany biodiverzity přírody střední Evropy a jeho popularizace ve výuce biologie středních škol
Adéla Křepelová -
Hodnocení efektivity vyučovacích metod ve výuce přírodopisu a biologie
Nikol PORUBOVÁ