Etický a sociální audit a jeho uplatnění v praxi – Bc. Marek Mařík
Bc. Marek Mařík
Bakalářská práce
Etický a sociální audit a jeho uplatnění v praxi
Ethic and social audit and his practical use
Anotace:
Tato práce se zabývá etickým auditem a jeho praktickým využitím. V této práci je praktické využití etického auditu ukázáno na Programu Podnik Fair Play, který ho využívá jako hlavní nástroj při hodnocení a certifikaci podniků. První část práce je zaměřena na úvod do problematiky podnikatelské etiky a následně na teoretické zásady a principy samotného etického a sociálního auditu. V druhé části práce …víceAbstract:
This work deal with ethical audit and his practical use. Practical use of ethical audit is shown on program Podnik Fair Play that use it as main tool in classification and certification of companies. First part of this work is focused on introduction into questions of business ethics and theoretical theses of ethical and social audit. In the second part process of ethical audit of program Podnik Fair …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/idsee/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Jiří Horký
- Oponent: RSDr. Rudolf Baloušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Etika a etické hodnoty v rodinných podnicích
Tomáš Plesl -
Manažerská etika a její aplikace ve vybraném podniku
Denisa Vlková -
Podniková etika a její odpovědnost
Jana Moulisová -
Firemní a manažerská etika jako systém řízení a zdroj konkurenceschopnosti
Ekaterina Grebenkina -
Firemní a manažerská etika jako systém řízení a zdroj konkurenceschopnosti
Aidana Liyasheva -
Etika manažéra a jej vplyv na riadenie podniku
Lukáš Ovčarik -
Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku
Regina Fíčková -
Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku
Lucie Laňková