Návrhy zlepšení marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s. r. o. – Jakub MIKŠ
Jakub MIKŠ
Bachelor's thesis
Návrhy zlepšení marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s. r. o.
Proposal for improvement of marketing mix of services at TAX & ACCOUNTING EXPERTS s. r. o.
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s. r. o. Společnost poskytuje svým zákazníkům širokou škálu služeb v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Primárním cílem bakalářské práce je najít způsoby zlepšení marketingového mixu společnosti za pomoci analýzy a zhodnocení. Identifikovat hrozby a příležitosti společnosti a navrhnout …moreAbstract:
The bachelor thesis I focused on analysis of marketing mix of services in Tax & Accounting Experts plc. The company provide a wide range of services in Tax and Accounting sphere. Primary purpose of this thesis is find means improvement of marketing mix of services with the aid of analysis and review. Identify an threats, opportunities and power assistance.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier:
13521
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKŠ, Jakub. \textit{Návrhy zlepšení marketingového mixu služeb společnosti TAX \&{} ACCOUNTING EXPERTS s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/3hlvpz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIKŠ, Jakub. Návrhy zlepšení marketingového mixu služeb společnosti TAX & ACCOUNTING EXPERTS s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík