Destination placement jako nástroj propagace regionu – Bc. Tereza Jägerová
Bc. Tereza Jägerová
Master's thesis
Destination placement jako nástroj propagace regionu
Destination placement as an instrument for promotion of the region
Abstract:
Cílem diplomové práce je posouzení, zda vybraná audiovizuální díla ovlivnila návštěvnost daných lokalit ve vybraném regionu, konkrétně v turistickém regionu Jižní Morava. Teoretická část práce je sestavena na základě názorů jednotlivých autorů v odborné literatuře a popisuje východiska marketingové komunikace se zaměřením na specifika product placementu, destination placementu a s ním spojeného filmového …moreAbstract:
The thesis aims to assess whether the selected audiovisual works influenced the attendance of the sites in the selected region, specifically in the tourist region of South Moravia. The theoretical part are based on the opinions of the authors in the literature and describes the background of marketing communications, focusing on the specifics of product placement, placement destination and its associated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÄGEROVÁ, Tereza. \textit{Destination placement jako nástroj propagace regionu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/3hme6z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
The Development of the Portrayal of Extraterrestrials in the Invasion Science-fiction Literature over the past Century: From H. G. Wells's The War of the Worlds and A. C. Clark's Childhood's End to Stephenie Meyer's the Host
Jan Svoboda -
The Development of the Image of the Beatles
Michaela Vasmanská -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy
Mariia Trotsko -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu
Karin Bacilková -
Integrovaná marketingová komunikace města/regionu
Dana Pařilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights