Distanční vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra na základní škole – Bc. Kateřina BAČOVSKÁ
Bc. Kateřina BAČOVSKÁ
Diplomová práce
Distanční vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra na základní škole
Distance education of elementary school students with autism spectrum disorder
Anotace:
Práce se zaměřuje na průběh distančního vzdělávání u vybraného vzorku žáků s poruchou autistického spektra, kteří jsou vzděláváni na běžné základní škole. V praktické části práce je pohledem všech zúčastněných zkoumáno, jaké klady a zápory přineslo těmto žákům vzdělávání distančním způsobem.Abstract:
The work focuses on the course of distance education in a selected sample of pupils with Autism Spectrum Disorder who are educated at a regular primary school. The practical part of the work examines what pros and cons this kind of distance education has brought to these students considering the views of all involved.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAČOVSKÁ, Kateřina. Distanční vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra na základní škole. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Specifika vzdělávání žáků ve Školách na konci světa Březová se zaměřením na distanční výuku žáků ZŠ
Julie KŘÍŽANOVÁ