Lenka NEJEDLÁ

Bakalářská práce

Propagace Obchodní akademie Lysá nad Labem

Promotion Obchodní akademie Lysá nad Labem
Anotace:
Tato práce řeší propagaci Obchodní akademie Lysá nad Labem. Cílem práce je navrhnout změny v propagaci nebo navrhnout doposud nevyužívanou propagaci. Teoretická část se zaměřuje na marketing služeb, marketingové řízení školy a marketing škol. V marketingu školy je podrobnější popis marketingového mixu. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na popis Obchodní akademie Lysá …více
Abstract:
This Bachelor Thesis solves promotion of OA Lysá nad Labem. The goal of this thesis is to suggest the changes in promotion or suggest so far unused promotion. Teoretical part is focused on marketing services, marketing control of school and marketing of schools. In marketing of school is detailed description of marketing mix. Practical part is divided into two parts. First part is focused on description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NEJEDLÁ, Lenka. Propagace Obchodní akademie Lysá nad Labem. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management