Propagace Obchodní akademie Lysá nad Labem – Lenka NEJEDLÁ
Lenka NEJEDLÁ
Bakalářská práce
Propagace Obchodní akademie Lysá nad Labem
Promotion Obchodní akademie Lysá nad Labem
Anotace:
Tato práce řeší propagaci Obchodní akademie Lysá nad Labem. Cílem práce je navrhnout změny v propagaci nebo navrhnout doposud nevyužívanou propagaci. Teoretická část se zaměřuje na marketing služeb, marketingové řízení školy a marketing škol. V marketingu školy je podrobnější popis marketingového mixu. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na popis Obchodní akademie Lysá …víceAbstract:
This Bachelor Thesis solves promotion of OA Lysá nad Labem. The goal of this thesis is to suggest the changes in promotion or suggest so far unused promotion. Teoretical part is focused on marketing services, marketing control of school and marketing of schools. In marketing of school is detailed description of marketing mix. Practical part is divided into two parts. First part is focused on description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEJEDLÁ, Lenka. Propagace Obchodní akademie Lysá nad Labem. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické, Zlín
Jana ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Komunikační mix střední odborné školy
Jiří KUČERA -
Analýza marketingového mixu střední školy
Hana Salvová -
Analýza marketingového mixu střední školy
Tereza Přikrylová -
Analýza marketingového mixu střední školy
Hana Vyvialová