Daniela Machová
Bakalářská práce
Produktová strategie podniku
Product strategy of the company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou produktové strategie podniku. Hlavním cílem je představení výrobkového mixu společnosti a následné provedení analýzy životního cyklu vybraného produktu. V teoretické části práce jsou na základě odborné literatury vymezeny základní pojmy související s marketingovým mixem, produktem a jeho životním cyklem. Praktická část nejprve blíže představuje vybraný …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of the product strategy of a company. The main aim is the introduction of the company´s product mix and a subsequent analysis of its product life cycle. In the theoretical part, based on technical literature, there are defined basic terms related to marketing mix, product and the life cycle. The practical part describes in more detail the chosen enterprise …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machová, Daniela. Produktová strategie podniku. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva