Měření spokojenosti zákazníků svatebního salonu – Adriana Moškořová
Adriana Moškořová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků svatebního salonu
Measuring Wedding Salon Customer Satisfaction
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti ve svatebním salonu Veronica. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků salonu a následně přijít s vhodnými návrhy pro zlepšení stávající situace. V první kapitole práce jsou popsána teoretická východiska měření spokojenosti. V druhé kapitole je představen samotný salon Veronica, jeho služby a jeho mikro, makro a mezoprostředí. V následující …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on measuring satisfaction within the Veronica wedding salon. The aim of the thesis is to analyze the satisfaction of salon customers and subsequently propose suitable suggestions for improving the current situation. The first chapter of the thesis describes the theoretical framework of satisfaction measurement. The second chapter introduces the Veronica salon itself, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Magda Dirgasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Veronika Haasová -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix vybrané společnosti
Pavlína Sasinová -
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Veronika Haasová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič