Proměna vyučovacího stylu učitele z pohledu jeho profesního rozvoje – Eliška KOSTKOVÁ
Eliška KOSTKOVÁ
Bachelor's thesis
Proměna vyučovacího stylu učitele z pohledu jeho profesního rozvoje
The change of the teacher´s teaching style from the perspective of his professional development
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá zjištěním, jak učitelé středních škol vnímají proměnu vyučovacího stylu v závislosti na jejich učitelské praxi. První kapitola se zaměřuje na učitele, jeho teoretické vymezení a osobnost. Je to vymezení pojmu učitele, jeho charakteristika, osobnost a identita. V druhé kapitole se práce věnuje charakteristice učitelské profese, náplní tohoto povolání, jednotlivým …moreAbstract:
The presented bachelor thesis deals with finding out how high school teachers perceive the change of teaching style depending on their teaching practice. The first chapter focuses on the teacher, his theoretical definition and personality. It is the definition of the concept of a teacher, his characteristics, personality and identity. In the second chapter, the work deals with the characteristics of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOSTKOVÁ, Eliška. Proměna vyučovacího stylu učitele z pohledu jeho profesního rozvoje. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / 3-tv-ped-15
Theses on a related topic
-
Typy inteligence a přístup k vyučování
Tomáš BARIČÁK -
Faktory ovlivňující proces učení u žáků středních škol
Nikola Debrecíni -
Učební styly budoucích učitelů biologie a přírodovědců
Michaela MALEČKOVÁ -
Pojetí výuky geografie z pohledu žáků
Eliška Fuchsová -
Komunikační pojetí výuky skladby v 7. ročníku základní školy
Anastázie Vondrová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel