Branding a jeho význam pro primární a sekundární trh s uměním v České republice. – Daniela Ludvíková
Daniela Ludvíková
Diplomová práce
Branding a jeho význam pro primární a sekundární trh s uměním v České republice.
Branding and its importance to primary and secondary art market in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce identifikuje a analyzuje aspekty a specifika tvorby značky umělce v uměleckém sféře. Tato specifika jsou poměrně odlišná od tvorby značky v korporátním světě. První část práce vymezuje teoretické základy brandingu a marketingové komunikace s důrazem na ty aspekty, které jsou duležité ve vztahu k trhu s uměním. Teoretické vymezení v kombinaci s výsledky z kvalitativního výzkumu, který …víceAbstract:
This masters thesis identifies and analyzes the aspects and specifics of branding of an artist in the art industry, which is relatively different from the branding which we know from the corporate world. The first section defines the theoretical background of the branding and marketing communication with focus on those aspects that are relative to an art and its market specifics. Theoretical definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51112
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Anna Janištinová
- Oponent: Markéta Dianová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51112
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
"Z bláta do louže, aneb keramická tvorba ladí s přírodou" Návrh a realizace výtvarných činností pro děti předškolního věku zaměřených na práci s keramickým materiálem s výstupem do exteriéru
Marie UHLÍŘOVÁ -
Land Art a jeho význam při práci s mentálně postiženými osobami
Pavel KŘIČEK -
Zkušenosti lektorů s prvky dramaterapie aneb Lze propojit kreativně-expresivní psychoterapii uměním s pedagogikou?
Jan Ráž -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Vzdělávání a workshop "Brand Value" ve společnosti Hettich
Ludmila Ptáčková -
Social Media- A New Instrument to Influence Brand Value
Evelina Sizikova -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová