Základy programování CNC strojů - programování systémem Heidenhain. – Bc. Vladimír Marek
Bc. Vladimír Marek
Bachelor's thesis
Základy programování CNC strojů - programování systémem Heidenhain.
Basic programming of CNC machines - Heidenhain programming system.
Abstract:
Anotace Cílem bakalářské práce je vytvořit výukový text, pro výuku programování a seřízení CNC frézovacího stroje vybaveného systémem Haidenhain. Teoretická část má za cíl zpracovat poznatky z prostudovaných zdrojů a provézt výběr nejvhodnějších vyučovacích metod pro praktickou výuku výše uvedeného tématu. Dílčím cílem mé závěrečné práce je zhodnotit a ověřit naplnění výukových cílů, vybranými vyučovacími …moreAbstract:
Annotation The aim of this work is to create an educational text for teaching programming and setting CNC milling machine fitted with a Haidenhain. The theoretical part aims to process information from studied sources and to perform a selection of the most appropriate teaching methods for the practical teaching of the above mentioned topic. A partial aim of my thesis is to evaluate and verify the fulfillment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ot0ie/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Jan Děcký
- Reader: Mgr. et Mgr. Karel Ouroda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Aktivizující metody v hodině matematiky na druhém stupni základní školy
Lucie Schwarzová -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Didaktické hry a aktivizující výukové metody v praktickém vyučování pro obory pozemního stavitelství
Jakub Strýček