Výtvarně výchovné aktivity pro žáky s mentálním postižením – Pavlína MNIAZGOVÁ
Pavlína MNIAZGOVÁ
Master's thesis
Výtvarně výchovné aktivity pro žáky s mentálním postižením
Visual art activities for education of children with intelectual disabilities
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou výtvarně výchovných aktivit pro žáky s mentálním postižením. V teoretické části jsou vymezeny související termíny, kurikulární dokumenty a výtvarné techniky využívané v hodinách výtvarné výchovy. Cílem praktické části je vytvoření metodických listů do hodin výtvarné výchovy a jejich ověření v praxi.Abstract:
The diploma thesis deals with problems of using visual art activities for education of children with intelectual disabilities. In the theoretical portion, the thesis defines the relevant terms, curriculum documents, and art techniques used for the class. The practical part creates the methodological worksheets for the lessons and their evaluation in practice.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MNIAZGOVÁ, Pavlína. Výtvarně výchovné aktivity pro žáky s mentálním postižením. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva