Event management - uvedení nového výrobku na trh – BcA. Hana Horáková
BcA. Hana Horáková
Bachelor's thesis
Event management - uvedení nového výrobku na trh
Event management - a new product on the market
Anotácia:
Diplomová práce ,,Event management – uvedení nového výrobku na trh“ se zabývá eventem, který se koná u příležitosti uvedením nového výrobku na trh. A to organizací této předváděcí akce včetně výběrem programu. Tento event je specifický, jedná se o předváděcí akci nového výrobku stávajícím zákazníkům a také zákazníkům potencionálním. Společnost Truck Trade tradičně zadávala organizaci předváděcí akce …viacAbstract:
Diploma thesis ,,Event Management – Presentation of new product” deals with a special event, which is organised in order to present new products to the trade market. The diploma thesis focuses on the organisation of the whole event such as choosing a program. This event is planned as a promotion of the new product, where the main goal of this event is to present this product to regular customers but …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/xw6r0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedúci: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Lucie Abou
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/xw6r0/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreBachelor programme / odbor:
Dramatic Arts / Theatre Management focusing on production management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Evolution of Migration Policies in Mexico and the United States, from Development to Containment: A Review of Migrant Caravans from the Northern Triangle of Central America during the Period 2014 to 2020
Melissa Baltazar Flores -
Skladba a systém zaměstnaneckých benefitů ve společnosti SKYLAB, spol. s r.o. (jeho tvorba na základě historie společnosti, její firemní kultury a současných požadavků)
Barbora Markova -
Analýza činnosti společnosti PROMAT CZ, spol. s r. o. dle hospodářského výsledku a cash flow
Nikola Čechová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Radka Žáková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova