Going from Clicks to Bricks: Online Retailers to Brick and Mortar Shops – Roberto Jose Robleto Andonie
Roberto Jose Robleto Andonie
Master's thesis
Going from Clicks to Bricks: Online Retailers to Brick and Mortar Shops
GOING FROM CLICKS TO BRICKS: ONLINE RETAILERS TO BRICK AND MORTAR SHOPS
Abstract:
Synergie mezi maloobchodníky a spotřebiteli se od 18. století neustále mění. V dnešní době je spotřebitel ovlivňován globalizací, která radikálně změnila jeho nákupní chování a vzorce. Se spuštěním internetu přišel zrod elektronického obchodování, které přineslo revoluci ve způsobu, jakým si zákazníci kupují své výrobky z pohodlí domova. Mohlo by se zdát, že tradiční kamenné obchody mizí z důvodu dopadu …moreAbstract:
The synergy between retailers and consumers has been an ever-changing process since the 18th century. Nowadays the consumer is influenced through globalization which has radically changed its purchasing behaviors and patterns. With the launch of the internet, came the birth of e-commerce which revolutionized the way consumers purchase their products from the comfort of their homes. It might seem that …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84424
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2021
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Andrea Escobar Rios
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Think-tanky jakožto zájmové skupiny? Strategie a chování českých a slovenských think-tanků zaměřených na bezpečnostní problematiku
Veronika Víchová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Exportní chování a strategie SMEs se sídlem na území ČR
Ondřej Melichar -
Zprávičky a jejich publikum: analýza chování, postojů a recepčních strategií diváků ČT:D
Veronika Kočová -
Šikana jako projev násilného chování a její prevence (z pohledu žáků a studentů základních a středních škol)
Klára Pipková -
Investiční strategie a chování retailových investorů na kapitálových trzích
Daniel MRÁZ -
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
Sharhan Shameem Deeab -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade