Specifika genetické metody čtení ve srovnání s analyticko syntetickou metodou – Milena NOVOTNÁ
Milena NOVOTNÁ
Diplomová práce
Specifika genetické metody čtení ve srovnání s analyticko syntetickou metodou
Genetic method of reading specifics compared with analytic-synthetical method of reading
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá prvopočátečním čtením a psaním, především srovnáním dvou metod výuky prvopočátečního čtení a to metody genetické a metody analyticko ? syntetické. V první části jsou obě metody nejprve podrobně představeny a rozebrány. Ve druhé části - empirické sondě, je pozornost věnována žákům, kteří se podle jednotlivých metod učili číst. Kvalita čtení žáků je zde zkoumána s pomocí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the first reading, mainly with the comparison of two methods of the first reading - genetic and analytic-syntetic ones. In the first part, both methods are introduced and analyzed in detail. The second part, the empirical probe, is focused on the pupils who learned to read by particular methods. The quality of pupil´s reading is explored by the diagnostical test. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 4. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Vališová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Milena. \textit{Specifika genetické metody čtení ve srovnání s analyticko syntetickou metodou}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/3iiuff/.
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Milena. Specifika genetické metody čtení ve srovnání s analyticko syntetickou metodou. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické
Dagmar Kalová -
Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji
Dora Zemanová -
Metoda prvopočátečního čtení Sfumato jako prevence deficitů dílčích funkcí
Monika MIŇOVSKÁ -
Diagnostika čteného textu ve 2. ročníku ZŠ v návaznosti na metody prvopočátečního čtení
Lucie SCHÖNBAUEROVÁ -
Genetická metoda čtení a psaní, její aplikace v hodinách českého jazyka v prvním ročníku základní školy
Lenka Kazdová -
Genetická metoda čtení v 1. - 3.ročníku ZŠ
Kateřina Schinglerová -
Genetická metoda výuky čtení a její aplikace ve školní praxi
Tereza RŮŽIČKOVÁ