Analýza vývoje trhu práce v České republice v kontextu Lisabonské strategie – Petr Svoboda
Petr Svoboda
Master's thesis
Analýza vývoje trhu práce v České republice v kontextu Lisabonské strategie
Analysis of Developments in the Labor Market in the Czech Republic in the Context of the Lisbon Strategy
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je analýza vývoje trhu práce v České republice v kontextu Lisabonské strategie. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola je úvod, ve kterém je zahrnut cíl a struktura této práce. Ve druhé kapitole jsou charakterizovány jednotlivé cíle Lisabonské strategie včetně důvodu jejího vzniku. Třetí kapitola se zaměřuje na vývoj jednotlivých makroekonomických ukazatelů trhu …viacAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the developments in the labor market in the Czech Republic in the context of the Lisbon Strategy. The thesis is divided into five chapters. The first chapter is an introduction which includes the aim and structure of this work. The second chapter is characterized by specific objectives of the Lisbon strategy, including the reason for its creation. The third chapter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/89239
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedúci: Martin Juroška
- Oponent: Rostislav Nyč
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODA, Petr. \textit{Analýza vývoje trhu práce v České republice v kontextu Lisabonské strategie}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/3imbz1/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Hospodářská politika a správa / Eurospráva
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Terézia Grelnethová -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Transformation of Telco business strategy driven by over-the-top services such as WhatsApp, Skype and Netflix: The case of the Czech Republic.
Sabina Kabusheva -
"Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education".
Carlos Daniel Cornejo Macedo -
Comparison of the Czech Republic’s Financial Soundness Against the Visegrad Group (V4) Between 2005–2022
Anirudh Srivastava -
Comparative assessment of unemployment rate development in the Czech Republic and the European Union
Helena Rýparová -
Mezipodnikové srovnání vybraných poměrových ukazatelů společností Lidl Česká republika v.o.s. a Penny Market s.r.o.
Veronika Gardlová -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová