Marketing cestovní kanceláře EXPECTA s.r.o. – Iveta DOLEŽALOVÁ
Iveta DOLEŽALOVÁ
Bakalářská práce
Marketing cestovní kanceláře EXPECTA s.r.o.
Marketing of the Travel Agency Expecta s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing cestovní kanceláře EXPECTA s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou popsány poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu nebo marketingového mixu a analytickou, která se zabývá představením cestovní kanceláře a rozborem marketingového mixu. Součástí je i SWOT analýza. V závěru jsou na základě zjištěných …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on a marketing of travel agency Expecta s. r. o. This thesis is divided on theoretical part, where are described findings from the area such as tourism, marketing of the services, marketing of the tourism or marketing mix and analytical part, which deals with the company's profile and presentation of the marketing mix. The SWOT analysis is included as well. In the end …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Romana Salvetová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOLEŽALOVÁ, Iveta. Marketing cestovní kanceláře EXPECTA s.r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Marketingový mix v oblasti služeb
Eva Svatoňová