Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Jaroslava Špačková
Bc. Jaroslava Špačková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu marketingu cestovní kanceláře a vytvoření návrhu marketingové strategie. První část diplomové práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu a cestovního ruchu. Druhá část seznamuje čtenáře se základními údaji o cestovní kanceláři TIP travel s.r.o. a nabízených produktech. Tato část rovněž informuje o současné marketingové …víceAbstract:
This thesis is focused on evaluation of a travel agency's current marketing and creation of a draft plan of marketing strategy. The first part touches on the theoretical interpretations and definitions of important concepts in marketing and tourism. The second part introduces the essential information about the travel agency TIP travel s.r.o. (ltd.) and its products. This part also describes current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ielf4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Foukal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing cestovní kanceláře
Kateřina Poláková -
Marketing vybrané cestovní kanceláře
Aneta Michalicová -
Marketing cestovní kanceláře
Michala Meisterová -
Marketing cestovní kanceláře
Ivana Baladová -
Marketing cestovní kanceláře
Kateřina SOLDÁNOVÁ -
Marketing v cestovním ruchu
Adam Wasserbauer -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský