Integrace dětí se smyslovými vadami do výuky na základní škole – Bc. Daniela ROMÁNKOVÁ
Bc. Daniela ROMÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Integrace dětí se smyslovými vadami do výuky na základní škole
Integration of children with sensory impairments in teaching at elementary school
Abstract:
Práce se zabývá tématem vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.Zkoumá problematiku sluchového a zrakového postižení. Definuje příčiny, podmínky a průběh vzdělávání dětí na základních školách a na školách speciálních. Hledá klady a zápory integrace. Druhá část je věnována popisu několika rodin, které mají zkušenosti s výchovou dítěte se zrakovým nebo sluchovým postižením.Abstract:
The work deals with the education of children with special educational needs. It examines the problems of hearing and visual impairment. Defines the causes, the conditions and the course of education for children in primary schools and special schools. Finding the pros and cons of integration. The second part is devoted to description of several families who have experience with raising a child with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2013
Accessible from:: 10. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2013
- Supervisor: Doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROMÁNKOVÁ, Daniela. Integrace dětí se smyslovými vadami do výuky na základní škole. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy - social work
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights