Analýza českého filmového marketingu – Barbora Dokulilová
Barbora Dokulilová
Bakalářská práce
Analýza českého filmového marketingu
The Analysis of Czech film marketing
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je „Analýza českého filmového marketingu“. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti filmového marketingu. Seznamuje čtenáře s českým filmovým průmyslem a odbornou filmovou terminologií. Teoretický oddíl se zaměřuje na aplikaci marketingového mixu na marketing filmového díla do kin. Praktická část analyzuje současný filmový trh v České republice, a především …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is "The Analysis of Czech film marketing". The theoretical part contains a summary of basic concepts in the field of marketing followed by an introduction to the Czech film industry and professional film terminology. Also, the application of marketing mix to the marketing of film in cinemas is mentioned. The practical part analyzes the current film market in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Pružinec
- Oponent: Alice Aronová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Destination placement jako nástroj propagace regionu
Tereza Jägerová -
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Lenka Sedlářová -
Projekt propagační kampaně vybraného audiovizuálního díla se zaměřením na trailer
Vendula VELÍSKOVÁ -
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Jitka Strejčková -
Společně k dílu, společně k jídlu: Filmová propagace a dobové koncepty zdravého životního stylu v letech 1945–1959
Eliška Malečková -
Case Studies of the Influence of Painting on the Cinematographer´s Work
Laura Camila Cortes -
Současný český filmový trailer
Michaela Brožová -
Prezentace filmového projektu na pitchingu aplikovaná na český filmový průmysl
Lucie Jánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
19. 4. 2022
IS4u, I.
19. 4. 2022
IS4u, I.
19. 4. 2022
IS4u, I.
19. 4. 2022