Návrh efektivní online marketingové komunikace vybrané firmy – Bc. Lenka Kaňková
Bc. Lenka Kaňková
Bakalářská práce
Návrh efektivní online marketingové komunikace vybrané firmy
Proposal of Effective Online Marketing Communication of selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na navržení a vypracování návrhu pro zvýšení efektivity v oblasti online marketingové komunikace. Informace pro tvorbu této práce byly čerpány z odborné literatury i renomovaných internetových zdrojů. Teoretická část práce je věnována teorii marketingu a marketingového mixu, včetně komunikačního mixu, internetového marketingu a sociálních sítí. Zvolené metody zpracování …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on design and elaboration of a draft for increase efficiency of online marketing communication. Information for creating this work were taken from professional literature and reputable internet resources. The theoretical part of the thesis is devoted to the theory of marketing and marketing mix, including communication mix, internet marketing and social networks. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/u9fcb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Ondřej Bačina
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Personálny marketing v podniku EFG CZ, s.r.o.
Miroslav Kostelník -
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová -
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová