Etické aspekty reklamy pro děti – Bc. Dagmar Alexandra Bernardová
Bc. Dagmar Alexandra Bernardová
Diplomová práce
Etické aspekty reklamy pro děti
Ethical aspects of Advertisment for Children
Anotace:
Teoretická část se zabývá marketingem, rozebírá marketingový mix a jeho složky. Především se potom věnuje reklamě, jejímu vývoji a historii. Zmiňuje také klíčové osobnosti reklamy, které ovlivnily její důležitost až do dnešní doby. Dále rozebírá pojmy etika a etiketa, jejich význam a důležitost, jak v reklamě, tak ve společnosti. Zmíněny jsou také zákony, které upravují vysílání reklam celkově, i přímo …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis discusses marketing as a whole as well as the marketing mix and its components. The main focus is on advertising, its development, and history. Key personalities who have influenced advertisement and promoted its importance are included. The second part of the thesis analyzes the concepts of ethics and etiquette, their significance and importance, both in advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10980/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERNARDOVÁ, Dagmar Alexandra. \textit{Etické aspekty reklamy pro děti}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3j3bqg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková