Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Sabina Vojtíšková
Bc. Sabina Vojtíšková
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
The Marketing Communication Mix of the Selected Enterprise - Product
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh – projekt marketingového komunikačního mixu vybraného podniku, v tomto případě penzionu Uko. Jako teoretická východiska pro tuto práci jsou použity koncepty marketingového mixu, tedy koncept 4P, a mixu nástrojů marketingové komunikace. Ty jsou následně aplikovány na specifickou oblast hotelnictví oborově a speciálně pak pro daný podnik. Na základě těchto teoretických …víceAbstract:
The subject of this thesis is a proposal – project of the marketing communication mix of the selected enterprise, in this case guesthouse Uko. As a theoretical basis for this thesis are used concepts of the marketing mix, i.e. the concept of 4P, and the mix of marketing communication tools. These are subsequently applied to a specific area of hotel industry and then especially for the enterprise. On …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bdueu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJTÍŠKOVÁ, Sabina. \textit{Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu} [online].
Praha, 2016 [cit. 2021-01-16]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/oipi2s/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce PhDr. Pavel Čírtek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Petr Rajtšlégr -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová