Význam public relations pro Ministerstvo financí České republiky – Zuzana Křivánková
Zuzana Křivánková
Bachelor's thesis
Význam public relations pro Ministerstvo financí České republiky
The importance of public relations for the Ministry of Finance of the Czech Republic
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo potvrdit či vyvrátit hypotézu o tom, zda jsou PR aktivity relations pro státní správu,konkrétně Ministerstvo financí České republiky, skutečně nutností a objasnit pak jejich význam. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmů týkajících se obecně public relations a poté public relations ve státní správě. Praktická část je věnována nejdříve popsání činnosti oddělení Komunikace …viacAbstract:
The goal of my bachelor thesis was to confirm or falsify the hypothesis if public relations activities are really the necessity for the government, specifically for the Ministry of Finance of the Czech Republic and to clarify their meaning. The theoretical part is focused on definitions, which are relating to public relations in general and definitions, which are relating to public relations in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32464
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedúci: Zdenka Vostrovská
- Oponent: Soňa Křítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32464
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Získávání finančních prostředků pomocí Public Relations u neziskových organizací
Lan Huong Vu -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová