Uranchimeg Natsagdorj

Master's thesis

Vliv kulturních predispozic na spotřební chování mongolské menšiny na trhu s kosmetikou v České republice

The influence of cultural predispositions on the consumer behaviour of the Mongolian minority in the Czech republic
Anotácia:
Předmětem výzkumu této diplomové práce je mongolský spotřebitel na dynamicky se rozvíjejícím trhu s kosmetikou v ČR, konkrétněji se zaměřením na kategorii pleťové kosmetiky. Cílem je zjistit, zda a případně jaký vliv má národní kultura na spotřební chování v kontextu národní menšiny v České republice. Přínos práce bude hlavně v určení Hofstedeho kulturních dimenzi pro Mongolsko a v analýze vlivu národní …viac
Abstract:
The subject of this master´s thesis is the Mongolian consumer on the rapidly expanding cosmetics market in the Czech Republic, with the focus on skincare category. The aim is to find out whether the national culture has an influence on a consumer behaviour in the context of mongolian ethnic minority in the Czech Republic. The main contribution of this thesis will be in determining Hofstede cultural …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2022
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87983