Transformace kulturních institucí s případovou studií města Znojma – Bc. Dita Becková
Bc. Dita Becková
Diplomová práce
Transformace kulturních institucí s případovou studií města Znojma
Transformation of cultural institution with a case study of the town of Znojmo
Anotace:
Magisterská práce se zabývá transformací kulturních institucí v České republice i zahraničí. V teoretické části se zabývá vývojem kultury v Česku po roce 1989, jejím financováním a sleduje možné právní formy kulturních institucí v Česku i zahraničí, konkrétně v Německu a Rakousku. Popsán je vývoj transformací kulturních institucí u nás i u našich sousedů. Praktická část se věnuje kulturním institucím …víceAbstract:
This master thesis follows up the transformation of cultural institutions in the Czech Republic and abroad. The theoretical part deals with the development of culture in the Czech Republic after 1989, financing of cultur and deals with possible legal forms in Czech Republic and in abroad, specifically in Germany and Austria. Thesis describes the development of transformations of cultural institutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/povvj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Střediska kulturně-výchovné činnosti s případovou studií příspěvkové organizace Impuls Hradec Králové
Martina Erbsová -
Analýza hospodaření příspěvkové organizace Filharmonie Brno
Antonín Hadrava -
Úloha regionálních muzeí v péči o kulturní dědictví - Národopisné muzeum Plzeňska, pobočka Západočeského muzea v Plzni, příspěvková organizace.
Zuzana MARHANOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Kultura a kulturní instituce ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ
Mariana Koutská -
Kulturní instituce ve společenském světě sociálních sítí
Jan Fatura -
Kulturní život města Loun v 1. polovině 20. století se zaměřením na vybrané kulturní instituce (divadla, kina a výstaviště)
Jana MULÁKOVÁ -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova