Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace – Bc. Ivana Šalanská
Bc. Ivana Šalanská
Diplomová práce
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
The use of marketing research for effective marketing communication tools set
Anotace:
Diplomová práce na téma „Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace“ se zabývá poznatky z oboru marketingové komunikace, marketingového výzkumu a modelu spotřebitelského chování. Podstatou je analyzovat možnosti využití marketingového výzkumu při měření vhodně nastavených komunikačních nástrojů při oslovování zákazníků. Budu zkoumat souvislosti použití marketingového …víceAbstract:
The topic of this thesis is „The use of marketing research for effective marketing communication tools set“ and covers related topics of marketing communication, marketing research and consumer behaviour. The aim of this thesis is to analyse the application of marketing research in order to appropriately identify marketing tactics when reaching out to the customers. Based on conducted reseach, I will …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace reklama podpora prodeje venkovní reklama digitální marketing přímý marketing event marketing sponzoring marketingový výzkum kvantitativní výzkum primární data sekundární data dotazník chování spotřebitele marketingová strategie. Marketing communication promotion sales promotions outdoor advertising digital marketing direct marketing sponsoring marketing research quantitative research primary data secondary data questionnaire consumer behaviour marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kaorr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec