Martina Kalivodová

Master's thesis

Analýza spotřebitelského vnímání privátních značek v retailu

Consumer perception of private label brands in retail
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématikou privátních značek se zaměřením na jejich vnímání spotřebiteli. Primárním cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského vnímání privátních značek vybraných drogistických řetězců působících v České republice. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, mezi které patří značka, privátní značka nebo nákupní chování a faktory, které ho ovlivňují. Praktická …viac
Abstract:
This diploma thesis covers the analysis of drugstore private label products with a focus on consumer perception. The objective of the thesis is to analyze consumer perception of private label brands in certain drugstore chains operating in the Czech republic. The theoretical part deals with the definition of brand and private labels, just as consumers' buying behavior and all influencing factors affecting …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
  • Vedúci: Elvíra Čermáková
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79526

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod