Analýza spotřebitelského vnímání privátních značek v retailu – Martina Kalivodová
Martina Kalivodová
Master's thesis
Analýza spotřebitelského vnímání privátních značek v retailu
Consumer perception of private label brands in retail
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématikou privátních značek se zaměřením na jejich vnímání spotřebiteli. Primárním cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského vnímání privátních značek vybraných drogistických řetězců působících v České republice. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, mezi které patří značka, privátní značka nebo nákupní chování a faktory, které ho ovlivňují. Praktická …viacAbstract:
This diploma thesis covers the analysis of drugstore private label products with a focus on consumer perception. The objective of the thesis is to analyze consumer perception of private label brands in certain drugstore chains operating in the Czech republic. The theoretical part deals with the definition of brand and private labels, just as consumers' buying behavior and all influencing factors affecting …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79526
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
- Vedúci: Elvíra Čermáková
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79526
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Markéta Grammetbauerová -
Spotřebitelské vnímání kvality produktů privátních značek maloobchodního řetězce Albert
Barbora Petráčková -
Spotřebitelské vnímání privátních značek
Kateřina KYSILKOVÁ -
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Tereza Bagarová -
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Šárka Konhefrová -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala