Bc. Libuše Horová
Bachelor's thesis
Marketing jako nástroj managementu
Marketing as a Management Instrument
Abstract:
Předložená práce se zabývá důležitostí marketingu při řízení společností a tvorbě podnikových strategií. Soustředí se na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Window Holding a.s., který poskytuje zpětnou vazbu managementu společnosti. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení základních pojmů a vztahů mezi nimi. Praktická část se věnuje realizaci vlastního výzkumu a interpretaci jeho …moreAbstract:
The presented study is concerned with the importance of marketing as one of the key factors at managing companies and developing their strategies. It focuses on marketing research of Window Holding’s customers’ satisfaction, which provides a valuable feedback to the company’s management. The study’s theoretical part explains the basic terms and their mutual relationships. Its practical section is devoted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/nuv62/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2012
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Valentýna Zamastilová -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Michal Stehlík -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová