Kristýna MEJSTŘÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Povědomí o firmě Centropol Energy a.s.

Brand awareness of Centropol Energy a.s.
Abstract:
Povědomí o značce je důležité pro dobrou výkonnost společnosti na trhu a hraje důležitou roli v procesu rozhodování spotřebitele o nákupu. Bylo prokázáno, že až 92 % spotřebitelů upřednostňuje známější značky, ke kterým mají důvěru. Zvýšené povědomí o značce tedy zvyšuje pravděpodobnost, že spotřebitelé budou výrobky kupovat. Cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout doporučení pro firmu Centropol Energy …more
Abstract:
Brand awareness is important for a company's good performance in the market and plays an important role in the consumer's purchasing decisions. Up to 92 % of consumers have been shown to favour more well-known brands they have confidence in. Thus, increased brand awareness makes it more likely that consumers will buy products. The aim of my bachelor's thesis was to propose a recommendation for Centropol …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MEJSTŘÍKOVÁ, Kristýna. Povědomí o firmě Centropol Energy a.s.. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management