Kateřina Formánková

Bakalářská práce

Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice

The Impact of Social Media Marketing on Brand Loyalty of Generation Y in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je posoudit vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice. V teoretické části budou charakterizovány pojmy sociální média spolu s loajalitou ke značce v kontextu hodnoty značky. Dále budou popsány vybrané formy digitálního marketingu. V praktické části bude k posouzení vlivu marketingu na sociálních sítích využito dotazníkové šetření …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the influence of social media marketing on brand loyalty of Generation Y in the Czech Republic. The theoretical part will characterize the concepts of social media along with brand loyalty in the context of brand equity. Furthermore, selected forms of digital marketing will be described. In the practical part, a questionnaire survey will be used to assess …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Simona Bažantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88790